Zonweringsdealers tevreden over Rainbowsoltrainingen

09-03-2017
De trainingen namens Rainbowsol werden gegeven door Robert Bosch en Evert de With. Somfy had Edwin Kockelkoren, Customer Support Manager, afgevaardigd naar de goed bezochte bijeenkomsten die in het Van der Valkhotel in Amersfoort werden gegeven.



LACHEN
“Het is niet alleen leuk om met de medewerkers uit de winkels van gedachten te wisselen over de praktijk van alledag, het is met name ook een inspiratiemomentje,” zeggen Robert Bosch en Evert de With.

“Natuurlijk hebben wij een visie op verkoop en communicatie. Zo hebben we in diverse trainingen een verkoopgesprek nagespeeld met een kritische en vragen stellende klant. Ja, dat was enerzijds lachen. Anderzijds genoeg stof voor discussie. Want iedereen zou het natuurlijk op zijn eigen manier doen.”

“Tegelijkertijd horen wij bij deze trainingen de ervaringen van de winkeliers. Dat geeft óns weer een inzicht hoe consumenten tegenwoordig denken. Wij zijn er van overtuigd dat anno nu de verkoper vooral een specialist moet zijn.”



TECHNISCHE KENNIS
En dús werd er in een intensieve workshop ook aandacht besteed aan het bijspijkeren van de technische kennis van de winkeliers. Edwin Kockelkoren nam vanzelfsprekend Somfy voor zijn rekening.

“Een groot voordeel van een dergelijke bijeenkomst is tevens dat winkeliers onderling ook van gedachten kunnen wisselen,” zegt Robert. “Er werden volop Tips en Tricks uitgewisseld.”

Natuurlijk werd er goed gezorgd voor de inwendige mens. Alle deelnemers werd een uitgebreide en goed verzorgde lunch aangeboden. Na afloop werd er vanzelfsprekend nageborreld en genetwerkt.

Robert, Evert en Somfy-collega Edwin kijken met veel plezier terug op de serie trainingen die zijn gegeven. “Ook wij hebben weer genoeg ideeën voor de toekomst opgedaan. Dank dus aan al die winkeliers en dealers die ons hebben bezocht!”

Meer weten over deze trainingen, die we regelmatig verzorgen?
Neem contact met ons op!